Trine Rode Kristiansen er ekspert på Kundekommunikasjon og menneskemøter
Hun er gründer av Kundeserviceskolen, og drømte om å lage en utdanning for alle som skal møte kunder, brukere, klienter, pasienter, besøkende. Altså mennesker i ulike roller. Hun har 40 års erfaring fra små og store internasjonale bedrifter som salgssjef, opplæringssjef, konsulent, rådgiver og kundebehandler. Trine er opptatt av: Likeverd, relasjoner, emosjonell intelligens, holdninger, engasjement og aksept for ulikheter.
Trine er engasjert i arbeidet med å utvikle medarbeidere i bedrifter på tvers av bransjer og roller. Hun mener det er viktig å bruke både hodet og hjertet for å skape fornøyde kunder og kollegaer. Hun er kjent for nå frem til de fleste, og er inspirerende i sin undervisning hvor det handler om å ta ansvar for gode menneskemøter internt og eksternt. Fag og produktkompetanse har de fleste, men menneskekunnskap, enkel psykologi og relasjonskompetanse må til for å få forståelse for hele bildet.
Trine Rode Kristiansen har hatt eller skal ha foredrag på følgende arrangementer:
Søk etter konferanser, webinarer, kurs, eksperter og foredragsholdere.