Mellomleder­konferansen 2025

Gjennom de siste 5 årene er konferansen etablert som den absolutte møteplassen for mellomledere i alle fagfelt.

Konferansen er under planlegging

Tid, program og annen informasjon kan være mangelfull og vil være gjenstand for endring.

Mellomlederkonferansen 2025

Få oversikt

Litt om konferansen

Mellomleder i skvis, og alltid stresset? Denne konferansen setter søkelys på bedre tjenester for mindre penger, hvordan være en god leder, skillet mellom jobb og fritid i en grenseløs arbeidshverdag, hvordan tåle konstant omstilling, og hva gjør du for å minske sykefraværet? Velkommen til landets viktigste konferanse for alle mellomledere.

Konferansen vil gi deg innsikt i følgende temaer:

  • Innovasjon og endringsledelse
  • Håndtering av organisatorisk friksjon
  • Effektiv tilbakemeldingskultur
  • Psykologi og beslutningstaking for ledere

Etter konferansen vil du ha mer kompetanse om:

  • Konflikthåndtering og rolleavklaringer
  • Strategisk balansering av operativt og langsiktig arbeid
  • Stressmestring og beslutningspsykologi

Målgruppen er mellomledere på tvers av bransjer

Innholdet

Program for konferansen

Vi jobber med programmet og publiserer så snart vi har noe.

Har du tips eller forslag til innhold eller foredragsholdere? Vi er alltid åpen for innspill til våre arrangementer. Benytt skjemaet på siden for å kontakte oss.

Priser for konferansen

Prisene merket med grønt er tidsbegrenset (earlybird) og gyldige ved påmelding frem til og med 21. mai 2025.

Fysisk deltakelse:

  • Kun dag 1
    Bare dag 1, med lunsj.
    Deltakeravgift: 3360,- Dagpakke: 1800,- (inkl. mva)

    4320,-
    5160,-
  • Kun dag 2
    Bare dag 2, med lunsj.
    Deltakeravgift: 3360,- Dagpakke: 1800,- (inkl. mva)

    4320,-
    5160,-
  • Uten overnatting
    Begge dager, med lunsj
    Deltakeravgift: 5600,- Dagpakker: 1800,- (inkl. mva)

    6000,-
    7400,-
  • Helpensjon
    Begge dager, med overnatting, lunsj, frokost og konferansemiddag.
    Deltakeravgift: 5600,- Dagpakker: 1800,- Helpensjonspakke: 1900,- (inkl. mva)

    7900,-
    9300,-
  • Med tilknytningsdøgn
    Begge dager, med to overnattinger, lunsjer, frokoster og konferansemiddag.
    Deltakeravgift: 5600,- Dagpakker: 1800,- Helpensjonspakke: 1900,- Tilknytningsøgn: 1250,- (inkl. mva)

    9150,-
    10550,-

Digital deltakelse:

  • Digitalt
    Én digital deltaker, gjeldende for én person. (inkl. mva)

    2400,-
    2900,-
  • Digital gruppe 5
    Opp til fem digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    11400,-
    13775,-
  • Digital gruppe 10
    Opp til ti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    21600,-
    26100,-
  • Digital gruppe 15
    Opp til femten digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    30600,-
    36975,-
  • Digital gruppe 20
    Opp til tyve digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    38400,-
    46400,-
  • Digital gruppe 30
    Opp til tretti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    54000,-
    65250,-
  • Digital gruppe 40
    Opp til førti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    67200,-
    81200,-
  • Digital gruppe 50
    Opp til femti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    78000,-
    94250,-
  • Digital gruppe 60
    Opp til seksti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    86400,-
    104400,-
  • Digital gruppe 70
    Opp til sytti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    92400,-
    111650,-
  • Digital gruppe 80
    Opp til åtti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    96000,-
    116000,-
  • Digital gruppe 90
    Opp til nitti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    108000,-
    130500,-
  • Digital gruppe 100
    Opp til hundre digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)

    120000,-
    145000,-

Hvem, hva, hvor

Ytterligere informasjon om konferansen

Sted

Thon Hotel Oslo Airport

Balder Allè 2 , Gardermoen

Thon Hotel Oslo Airport

Thon Hotel Oslo Airport er et moderne konferanse- og forretningshotell med 435 rom, og ligger sentralt til, kun 10 minutter unna Oslo Lufthavn på Gardermoen.Stort treningsrom med godt utvalg av apparater og treningsutstyr. Gode muligheter for parkering, for priser, se hotellets nettside.

Ankomst:
Ta Shuttlebus S22 fra flyplassen.

Ofte stilte spørsmål og svar

Nedenfor finner du en rekke svar på spørsmål vi får ofte.

De aller fleste av våre konferanser blir filmet og sendt live på våre sider. Når man melder seg på digitalt kan man selv velge om man vil se den direkte eller i opptak. Opptaket har man tilgjengelig i 14 dager.

Ja. Opptaket er tilgjengelig i 14 dager og er KUN ment for den som er påmeldt. Opptaket kan man se flere ganger i perioden og man kan pause og spole som man vil.

En singel digital deltakelse kun ment for 1 person og skal ikke deles eller se felles med noen andre.

Når man melder på en digital gruppe, så vil man kunne se konferansen på flere enheter/steder samtidig, eller se det i fellesskap. Når man melder på en gruppe så melder man kun på 1 person som står som ansvarlig. De andre gruppedeltakerne registrerer seg senere. Dette får du informasjon om i egen e-post før arrangementet.

Registrering åpner en time før første innlegg på konferansen. Kom gjerne litt tidlig, så slipper vi lang kø. Se programmet for å finne tidspunkt for når første innlegg starter.

Endring av opplysninger eller deltakelse:
Gå til kontakt oss eller benytt deg av kontaktskjema på denne siden, eller svar oss på e-posten du fikk ved påmelding.

Endring av overnatting eller spørsmål vedr. hotell:
Hotel-link er vår samarbeidspartner og håndterer vår kontakt med hotellet for oss. Du kan kontakte de på: [email protected] eller 66 78 62 50

De kan hjelpe deg med følgende:

Endre bestilling i forhold til overnatting
Registrere opplysninger om allergi eller andre ønsker i forhold til hotellet
Hjelpe deg med spørsmål om faktura

Ved digital deltakelse er det allerede laget grupperabatter. Se under priser.

Ved fysisk deltakelse er det mulig med rabatter dersom man er fem eller flere. Ta kontakt med oss.

Fagfokus sine arrangementer er åpen for alle og det kreves ingen forkunnskaper med mindre dette er angitt i beskrivelsen.

Ja, de fleste konferansene har rabatt dersom man må dekke utgiften privat. Informasjon om dette finner du på påmeldingsskjemaet.

Benytt deg av kontaktskjemaet på denne siden så vet vi hvilken konferansen det er snakk om når du sender oss en henvendelse.

Ja, så fremt du må dekke denne utgiften privat vil man i de aller fleste tilfeller kunne få rabatt. Mer informasjon finner du på påmeldingsskjemaet.

Dersom du er student, men din arbeidsplass skal betale, vil du ikke få rabatt.