Et webinar for alle som arbeider tett med ungdom
Hvilke mestringsstrategier, friskfaktorer og ferdigheter trenger ungdom for å være best rustet i møte med de muligheter og utfordringer livet byr på? Hvordan skal man som voksen møte ungdom som trenger å oppleve motivasjon og mestring for å nå sine mål? Hvordan skape de gode samtalene med ungdom?
I kurset tar Mia Börjesson utgangspunkt i Aaron Antonovskys helsefremmende perspektiv, og har samlet kunnskap, forskning, forslag og tips til hvordan voksne kan fordype og forbedre sin kommunikasjon med ungdom.
Et av hennes viktigste budskap er at voksne må ruste ungdommene med fremtidshåp, mestringsfølelse og god selvtillit heller enn å snakke negativt og pessimistisk om voksenlivets muligheter og utfordringer. Hun ser nærmere på:
Teoretisk bakgrunn - Opplevelse av sammenheng (OAS) og individuelle friskfaktorer
Kurset gir deg innblikk og aha-opplevelser som hjelper deg i ditt profesjonelle møte med ungdom. Vel møtt til en spennende fagdag!
- Når man deltar som en enkelt digital deltaker vil man kunne få deltakerbevis dersom man ønsker dette. Ved gruppevisning MÅ man registrere seg via link man mottar i e-posten med informasjon om streamingen. Denne e-posten får man en uke før gjennomføring av arrangementet.
- Ved gruppevisning mottar man kun én link/nettadresse til arrangementet
Dersom du deltar digitalt:
Gå til kontakt oss og send en e-post eller svar oss på e-posten du fikk med påmeldingsbekreftelse.
Dersom du deltar fysisk på kurs:
Hotel-link er vår samarbeidspartner og håndterer alle påmeldingene for oss. Du kan kontakte de på: [email protected] eller 66 78 62 50
De kan hjelpe deg med følgende:
Ved digital deltakelse er det allerede laget grupperabatter. Se påmeldingsskjema: "Gruppevisning"
Fagfokus sine kurs og webinarer er åpen for alle.
Ja, det kan være mulig. Ta kontakt med oss.
For faglige spørsmål tar du kontakt med oss. Se skjema på høyre side.
Ja, det kan du, så fremt dette er noe du må dekke privat. Deltakeravgiften reduseres med 50%. Ta kontakt med oss, så ordner vi.