Sidsel W. Storaas

Sidsel W. Storaas

Person informasjon

Kvalitetsleder

Oppdag ekspertise og lidenskap for kvalitet med Sidsel W. Storaas

Ønsker du å løfte kvaliteten i virksomhet til nye høyder? Da trenger du en erfaren profesjonell som kan tilføre en unik kombinasjon av kunnskap og lidenskap til ditt team. La oss introdusere deg for Sidsel W. Storaas - en ekspert med over 30 års erfaring og en lidenskap som brenner sterkt for kvalitetsledelse.

Sidsel har imponerende referanser fra noen av de største aktørene i bransjen. Gjennom disse rollene har hun bygget opp en imponerende kompetansebase og en dyp forståelse for bransjens behov.

Det som virkelig skiller Sidsel ut, er hennes evne til å skape en kultur og struktur som gjør folk og team suverene i det de gjør. Hun vet at kunnskap er verdiløs hvis den ikke kan tas i bruk umiddelbart, og derfor er hennes kurs og foredrag alltid praktisk rettet og nyttige. Hun har erfaring fra store investeringsprosjekter, LEAN-implementering og utvikling av kultur for kvalitet og forbedring. Hennes ekspertise omfatter også ledelses- og styringssystemer, revisjon, risikostyring og ulike læringsprogrammer både online og i klasserommet.

Sidsel er ikke bare en erfaren profesjonell, men også høyt utdannet. Hun er utdannet sivilingeniør fra NTNU, har en Master i Ledelse fra BI, og er en sertifisert Master Black Belt i Lean Six Sigma. Hennes teoretiske fundament kombinert med praktisk erfaring gjør henne til en sterk bidragsyter i enhver kvalitetsrelatert utfordring.

Kontakt oss i dag for å oppdage hvordan hun kan hjelpe deg med å styrke kvaliteten og løfte din virksomhet til neste nivå. Med hennes nysgjerrighet, lidenskap og ekspertise kan du være trygg på at du vil oppnå enestående resultater.

Sidsel kan leies til følgende temaer og problemstillinger:

  • Selvledelse og "soft skills" i ledelse
  • Velg organisasjonsform med omhu
  • Viktigheten av formål og visjon i ledelse
  • Kvalitetsledelse i praksis: Fra teori til suksess
  • Prosessbaserte Styringssystemer
  • Forbedringer og forbedringsledelse (f.eks Lean)
  • Hva gjør vi nå? Når du har gjort store feil og må finne veien videre (rotårsaksanalyse og korrektive tiltak)
  • Kvalitetskostnader - hvordan beregner vi og hvordan får vi de ned?
  • Hvordan skaper vi en god kvalitetskultur for bedre arbeidsmiljø og begeistrede kunder?
  • Hvordan bli vi en bedre kunde

Foto: Marie Helene Sønstabø

Informasjon om lei en ekspert

Generell informasjon om Lei en ekspert

Har organisasjonen din behov for mer, eller annen kompetanse? Har dere utfordringer dere trenger å se på med nye øyne? Vil dere gjøre endringer, men unngå å gjøre feil andre har gjort?

På alle arbeidsplasser er det utfordringer som krever tid, ressurser og energi. Utfordringene kan være komplekse, og vanskelig å løse internt. I verste fall opplever man sykemeldinger og oppsigelser som følge av slike problemstillinger. Tradisjonelt har man tidligere sendt hele, eller deler av personalgruppen på kurs for å løse problemene. Dette er ofte kostbart og tidkrevende.

Fagfokus tilbyr derfor «Lei en ekspert». Hos oss kan du få tak i eksperter på ulike fagfelt til å hjelpe dere, både digitalt og fysisk. Det kan dreie seg om et webinar, et kurs, men like gjerne veiledning av personalgruppen på timer, dager, eller over en periode. Her er det behovet, og ønsker fra organisasjonen som avgjør omfang, innhold og metode.

Oida!

En feil skjedde og e-post ble ikke sendt. Prøv på nytt, eller send e-post til [email protected]

Takk!

E-posten har nå blitt sendt til oss og vi vil svare så raskt vi kan.