Slik presenterer du stoffet ditt
ABC til digitale presentasjoner i koronaens tid, med triksene du vil ha nytte av også når vi kan møtes fysisk. Adrian Lund er blant landets beste til å presentere. Nå gir han sine beste tips.
Webinaret ble gjennomført 6. mai. 2021
Det er foreløpig ikke satt opp noen nye datoer for gjennomføring.

Få oversikt
Litt om webinaret
Er du leder, lærer eller på andre måter i en stilling som gjør at du må holde foredrag eller undervise? Synes du det er utfordrende å måtte gjøre dette via kamera og skjerm? Ønsker du å lære nyttige tips og triks, som du garantert vil ha bruk for også etter at koronaen har roet seg? Adrian Lund er hardt rammet av Tourettes, men har lært seg å snu negative hendelser i oppvekst til noe sterkt og positivt. Hvem skulle trodd at Lund ikke bare skulle lære å mestre og utfordre sin tilstand, men i tillegg kjempe seg frem til å bli en av Norges mest populære foredragsholdere? Nå deler han sin kunnskap om det å presentere.
Innholdet
Program for webinaret
Hvis ikke annet er spesifisert er det lagt opp til pauser mellom foredragene.
ABC til å presentere - og prestere digitalt
Adrian Lund er blant landets absolutt mest etterspurte foredragsholdere. Han er også den foredragsholderen som skårer helt i toppskiktet når våre konferansedeltakere skal vurdere ulike innlegg på våre konferanser. Adrian Lund har Tourettes syndrom og ADHD, og det både sees og høres. Lund har imidlertid funnet sin vei til offentligheten, en vei som er til inspirasjon for mange. Adrian Lund har en personlighet som kommer sterkt til uttrykk på en scene. Med litt bakgrunn fra medier og kommunikasjon, men mest av alt gjennom årelange erfaring som profesjonell foredragsholder ønsker Lund med dette webinaret å avsløre en del av de triksene som du bør ta i bruk for å nå gjennom til de du skal nå, også når du skal foredra via kamera og skjerm.
- Enkel gjennomgang av teknisk utstyr
- Hvorfor du ikke skal undervurdere bakgrunn, lys og ikke minst lyd
- Lær deg de fem-seks viktigste grunnregler for bruk av hjelpemidler som eksempelvis Powerpoint og Prezi
- Hvordan DIN presentasjon blir husket, og hvordan du kan ved å kombinere det du har lært vil bli en langt bedre lærer og foreleser.
Priseksempler:
- Internkurs på arbeidsplassen: Kr. 30000
- Digitale kursoppsett fra studio: Fra kr. 450000 - for organisasjoner med inntil 100 deltakere (i tillegg kommer kr. 12 per. streaminglink)
- PS! Kurset vil være tilgjengelig på video i to uker etter gjennomføringen for deltakerene i organisasjonen.
Alle priser er eks.mva og eks. reisekostnader.

Adrian Lund
Foredragsholder
Priser for webinaret
Digital deltakelse:
-
Digitalt
Én digital deltaker, gjeldende for én person. (inkl. mva)2000,- -
Digital gruppe 5
Opp til fem digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)9000,- -
Digital gruppe 10
Opp til ti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)16000,- -
Digital gruppe 15
Opp til ti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)24000,- -
Digital gruppe 20
Opp til tyve digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)30000,- -
Digital gruppe 30
Opp til tretti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)42000,- -
Digital gruppe 40
Opp til førti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)48000,- -
Digital gruppe 50
Opp til femti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)50000,-
Ofte stilte spørsmål og svar
Nedenfor finner du en rekke svar på spørsmål vi får ofte.
-
Som digital deltaker kan du følge med på livesendingen. Du vil motta link en liten stund før webinaret starter. Sendingen fungerer som en vanlig sending du ser på f.eks. NRK nett-tv, YouTube eller liknende. Du trenger ikke bruke eget kamera eller mikrofon. Når man melder seg på digitalt kan man selv velge om man vil se den direkte eller i opptak. Opptaket har man tilgjengelig i 14 dager.
-
Ja, alle som er påmeldt får også tilgang på opptaket. Opptaket er tilgjengelig i 14 dager og er KUN ment for den som er påmeldt. Opptaket kan man se flere ganger i perioden og man kan pause og spole som man vil.
-
En singel digital deltakelse er kun ment for 1 person og skal ikke deles eller se felles med noen andre.
Når man melder på en digital gruppe, så vil man kunne se webinaret på flere enheter/steder samtidig, eller se det i fellesskap. Når man melder på en gruppe så melder man kun på 1 person som står som ansvarlig. De andre gruppedeltakerne registrerer seg senere. Dette får du informasjon om i egen e-post før gjennomføring. -
Endring av opplysninger eller deltakelse:
Gå til kontakt oss eller benytt deg av kontaktskjema på denne siden, eller svar oss på e-posten du fikk ved påmelding. -
Se under fanen priser, her vil du finne digitale grupper, disse er allerede rabatterte.
-
Fagfokus sine arrangementer er åpen for alle og det kreves ingen forkunnskaper med mindre dette er angitt i beskrivelsen.
-
Ja, de fleste webinarene har rabatt dersom man må dekke utgiften privat. Informasjon om dette finner du på påmeldingsskjemaet.
-
På denne siden finner du et kontaktskjema som du kan bruke, da vil informasjon om hvilket webinar du har spørsmål om følge med slik at vi vet hva det gjelder.
-
Ja, så fremt du må dekke denne utgiften privat vil man i de aller fleste tilfeller kunne få rabatt. Mer informasjon finner du på påmeldingsskjemaet.
Dersom du er student, men din arbeidsplass skal betale, vil du ikke få rabatt.
Har du spørsmål?
Oida!
Takk!