Tilbakemeldingsmagi: Bygg en positiv kultur for kommunikasjon og vekst på arbeidsplassen
Webinar for ledere og ledergrupper som vil styrke den interne kommunikasjonen.
Webinaret ble gjennomført 3. oktober. 2023
Det er foreløpig ikke satt opp noen nye datoer for gjennomføring.

Få oversikt
Litt om webinaret
Opplev kraften av god intern kommunikasjon med Rita Enstad-Karlsen, en av Norges fremste eksperter på tilbakemeldingskultur på arbeidsplassen. Lederwebinaret vil gi deg konkrete verktøy og tips for å bygge en solid kommunikasjonsstruktur som styrker bedrifts- og organisasjonskulturen.
I løpet av dette halvdagswebinaret vil du lære:
- En tydeligere og mye mer effektiv kommunikasjon.
- Bedre resultater for den enkelte og for hele virksomheten.
- Bedre måloppnåelse.
- Et positivt arbeidsmiljø og lavt sykefravær.
- Økt trivsel, motivasjon og vekst hos dine medarbeidere.
- Nulltoleranse for baktaling og negative medarbeiderholdninger.
Rita Enstad-Karlsen, med sin omfattende erfaring innen kommunikasjon og ledelse, vil veilede deg gjennom praktiske eksempler og inspirere deg til å styrke din kommunikasjon som leder. Med over 30 års erfaring har hun hjulpet mer enn 350 bedrifter og tusenvis av ledere og ansatte med å bygge en aktiv tilbakemeldingskultur, skape vekst, forbedre arbeidsmiljø og forebygge konflikter og sykefravær.
Bli med på dette webinaret og oppdag hvordan god intern kommunikasjon kan bidra til økt lojalitet, samhold, måloppnåelse, trivsel og vekst på din arbeidsplass. Klikk her for å få en fullstendig beskrivelse av innholdet.
Innholdet
Program for webinaret
Hvis ikke annet er spesifisert er det lagt opp til pauser mellom foredragene.
Lederwebinar om intern kommunikasjon
God intern kommunikasjon er svært viktig for å bygge god bedrifts- og organisasjonskultur. Det handler om å skape lojalitet og samhold. Dette vil øke sjansene betraktlig for å nå forretningsmessige mål, beholde medarbeidere og styrke rekrutteringen. Her får du en halv dag med konkrete tips for bedre kommunikasjon, levert av en av landets ledende på feltet.
Kursdagen vil se ut som følger:
09.00- 10.00
· Gjennomgang av 5 faktorer som skaper dårlig arbeidsmiljø og forhindrer oss i å bygge en god tilbakemeldingskultur.
· 3 suksesskriter for god kommunikasjon.
· Slik bygger du grunnmuren i tilbakemeldingskulturen.
10.15. - 11.00
· De fire viktigste områdene hvor vi gir hverandre tilbakemeldinger på arbeidsplassen.
· Slik forankrer vi tilbakemeldingen i målet.
· Hvordan gi og motta positiv og verdsettende feedback?
· Når og hvor ofte skal vi gi positiv feedback.
11.15 - 12.00
· Slik oppstår elefanten i rommet og slik får vi den ut.
· Hvordan gi en konstruktiv eller korrigerende tilbakemelding på en god måte?
· Hvordan være en god mottaker?
· Hvordan gi felles konstruktive tilbakemeldinger?
· Hvordan få alle medarbeidere med på å vedlikeholde tilbakemeldingskulturen?
Om kursleder Rita Enstad-Karlsen:
Rita er en av Norges fremste eksperter på tilbakemeldingskultur på arbeidsplassen.
Hun er en etterspurt kursholder innenfor kommunikasjon og ledelse.
Hun motiverer deg som er leder til å styrke din kommunikasjon og bli enda tydeligere.
Gjennom konkrete eksempler lærer hun deg hvordan du kan være en leder som leder med trygghet, inspirerer og motiverer dine medarbeidere.
Hun har hjulpet over 350 bedrifter og gitt flere tusen ledere og ansatte praktisk opplæring i hvordan de bygger en aktiv tilbakemeldingskultur.
Hun viser hvordan dere- steg for steg- kan skape ny vekst, bedre arbeidsmiljø og forebygge konflikter og sykefravær.
Rita har faglig bakgrunn som TV-regissør, TV journalist, redaksjonsleder, produsent, kursutvikler, ledercoach, grunder og foredragsholder.
Hun er utdannet ved Universitetet i Oslo og Høyskolen på Lillehammer og har jobbet med kommunikasjon og ledelse i over 30 år.
Priser for webinaret
Digital deltakelse:
-
Digitalt
Én digital deltaker, gjeldende for én person. (inkl. mva)2250,- -
Digital gruppe 5
Opp til fem digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)10125,- -
Digital gruppe 10
Opp til ti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)18000,- -
Digital gruppe 15
Opp til ti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)27000,- -
Digital gruppe 20
Opp til tyve digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)33750,- -
Digital gruppe 30
Opp til tretti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)47250,- -
Digital gruppe 40
Opp til førti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)54000,- -
Digital gruppe 50
Opp til femti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)56250,-
Ofte stilte spørsmål og svar
Nedenfor finner du en rekke svar på spørsmål vi får ofte.
-
Som digital deltaker kan du følge med på livesendingen. Du vil motta link en liten stund før webinaret starter. Sendingen fungerer som en vanlig sending du ser på f.eks. NRK nett-tv, YouTube eller liknende. Du trenger ikke bruke eget kamera eller mikrofon. Når man melder seg på digitalt kan man selv velge om man vil se den direkte eller i opptak. Opptaket har man tilgjengelig i 14 dager.
-
Ja, alle som er påmeldt får også tilgang på opptaket. Opptaket er tilgjengelig i 14 dager og er KUN ment for den som er påmeldt. Opptaket kan man se flere ganger i perioden og man kan pause og spole som man vil.
-
En singel digital deltakelse er kun ment for 1 person og skal ikke deles eller se felles med noen andre.
Når man melder på en digital gruppe, så vil man kunne se webinaret på flere enheter/steder samtidig, eller se det i fellesskap. Når man melder på en gruppe så melder man kun på 1 person som står som ansvarlig. De andre gruppedeltakerne registrerer seg senere. Dette får du informasjon om i egen e-post før gjennomføring. -
Endring av opplysninger eller deltakelse:
Gå til kontakt oss eller benytt deg av kontaktskjema på denne siden, eller svar oss på e-posten du fikk ved påmelding. -
Se under fanen priser, her vil du finne digitale grupper, disse er allerede rabatterte.
-
Fagfokus sine arrangementer er åpen for alle og det kreves ingen forkunnskaper med mindre dette er angitt i beskrivelsen.
-
Ja, de fleste webinarene har rabatt dersom man må dekke utgiften privat. Ta kontakt med oss.
-
På denne siden finner du et kontaktskjema som du kan bruke, da vil informasjon om hvilket webinar du har spørsmål om følge med slik at vi vet hva det gjelder.
-
Ja, så fremt du må dekke denne utgiften privat vil man i de aller fleste tilfeller kunne få rabatt. Mer informasjon finner du på påmeldingsskjemaet.
Dersom du er student, men din arbeidsplass skal betale, vil du ikke få rabatt.
Har du spørsmål?
Oida!
Takk!