Få oversikt
Litt om webinaropptaket
Relasjonskompetanse handler om tre hoveddimensjoner. Disse tre er Menneskeinteresse, Tillit og Emosjonell modenhet. I dette webinaret viser Jan hvordan du kan bruke Relasjonskompetanse som et verktøy for å nå frem til andre mennesker. Webinaret er særlig relevant i yrker som håndterer mennesker og relasjoner.
Jan Spurkeland er en anerkjent forfatter, kulturarbeider og kursholder som har gjort betydelige bidrag til ledelsesfeltet. Han er best kjent som mannen bak begrepet «relasjonsledelse» – en tilnærming til ledelse som har vunnet popularitet både nasjonalt og nordisk. Gjennom sitt selskap Relasjonsledelse AS har Jan drevet konsulentvirksomhet i flere år og har etablert seg som en autoritet innen ledelsesprinsipper og relasjonsbygging.
Slik fungerer webinaropptaket
Videoen vises som en hvilken som helst video på nettet og man trenger IKKE ha eget kamera, mikrofon eller annen programvare (Teams, Zoom etc.) for å se det.
Innholdet
Program for webinaropptaket
Hvis ikke annet er spesifisert er det lagt opp til pauser mellom foredragene.
Slik fungerer webinaret
Deltakerne får tilgang til webinaret på startdato. På startdato kjøres webinaret som en sending i oppgitt tidspunkt. Når dette er ferdig har du full tilgang til innholdet i 14 dager etterpå. Da kan du kan spole, se på nytt, og dele det opp slik du ønsker. Ved påmelding av grupper kan dere sitte sammen, eller hver for dere. Etter 14 dager stenges tilgangen.
Jan Spurkeland og relasjonskompetanse
Vi er så heldig å ha fått overtalt Jan Spurkeland til å holde et digitalt webinar om relasjonskompetanse. Jan er kjent som mannen bak begrepet «relasjonsledelse» – en tilnærming til ledelse som har vunnet popularitet både nasjonalt og nordisk. I tillegg til å være en ettertraktet foredragsholder, er Jan også en anerkjent forfatter med flere publiserte bøker om relasjonsteorier. Hans siste bok «Relasjonell lagkvalitet» – er et helt nytt prinsipp for teambuilding. Jan har også gitt ut «Relasjonell atferd i arbeidslivet», som er et viktig bidrag til forståelsen av hvordan man kan fremme et positivt arbeidsmiljø og redusere sykefravær. Vi gleder oss til 3 timer om bruken av vårt viktigste verktøy - oss selv og din relasjonskompetanse!
Hva er Relasjonskompetanse?
Det er tilsammen 14 dimensjoner som beskriver områdene og ferdighetene som er mest sentrale i kompetansen Relasjonskompetanse. Her får du en gjennomgang av disse og hvordan de er relatert og forsterker hverandre.
Hvorfor Relasjonskompetanse i ditt yrke?
Relasjonskompetanse handler om hvordan du kan nå frem til de menneskene du har tenkt å hjelpe. Hvordan bygge relasjoner til disse for å skape ønsket utvikling og resultat? I det andre innlegget vises det hvordan du kan utøve relasjonskomeptanse.
Hvordan praktisere kjernedimensjonene i Relasjonskompetanse?
Praktisk veiledning og råd om hvordan de ulike dimensjonene håndteres for å skape gode resultater. Her får du innsikt i konkret bruk av relasjonskompetanse og hvordan dette kan brukes som virkemiddel.
Passer ikke tidspunktet?
For grupper kan dette kurset også bestilles til egne fagdager, planleggingsdager eller kompetansehevingstiltak for personalet. Prisen vil avhenge av gruppens størrelse. Ta kontakt med oss for tilbud om dette er aktuelt.
Priser for webinaropptaket
Digital deltakelse:
-
Digitalt
Én digital deltaker, gjeldende for én person. (inkl. mva)2200,- -
Digital gruppe 5
Opp til fem digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)9900,- -
Digital gruppe 10
Opp til ti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)17600,- -
Digital gruppe 15
Opp til femten digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)26400,- -
Digital gruppe 20
Opp til tyve digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)33000,- -
Digital gruppe 30
Opp til tretti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)46200,- -
Digital gruppe 40
Opp til førti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)52800,- -
Digital gruppe 50
Opp til femti digitale deltakere med rabatt. (inkl. mva)55000,-
Ofte stilte spørsmål og svar
Nedenfor finner du en rekke svar på spørsmål vi får ofte.
-
Som digital deltaker kan du følge med på livesendingen. Du vil motta link en liten stund før webinaret starter. Sendingen fungerer som en vanlig sending du ser på f.eks. NRK nett-tv, YouTube eller liknende. Du trenger ikke bruke eget kamera eller mikrofon. Når man melder seg på digitalt kan man selv velge om man vil se den direkte eller i opptak. Opptaket har man tilgjengelig i 14 dager.
-
Ja, alle som er påmeldt får også tilgang på opptaket. Opptaket er tilgjengelig i 14 dager og er KUN ment for den som er påmeldt. Opptaket kan man se flere ganger i perioden og man kan pause og spole som man vil.
-
En singel digital deltakelse er kun ment for 1 person og skal ikke deles eller se felles med noen andre.
Når man melder på en digital gruppe, så vil man kunne se webinaret på flere enheter/steder samtidig, eller se det i fellesskap. Når man melder på en gruppe så melder man kun på 1 person som står som ansvarlig. De andre gruppedeltakerne registrerer seg senere. Dette får du informasjon om i egen e-post før gjennomføring. -
Endring av opplysninger eller deltakelse:
Gå til kontakt oss eller benytt deg av kontaktskjema på denne siden, eller svar oss på e-posten du fikk ved påmelding. -
Se under fanen priser, her vil du finne digitale grupper, disse er allerede rabatterte.
-
Fagfokus sine arrangementer er åpen for alle og det kreves ingen forkunnskaper med mindre dette er angitt i beskrivelsen.
-
Ja, de fleste webinarene har rabatt dersom man må dekke utgiften privat. Informasjon om dette finner du på påmeldingsskjemaet.
-
På denne siden finner du et kontaktskjema som du kan bruke, da vil informasjon om hvilket webinar du har spørsmål om følge med slik at vi vet hva det gjelder.
-
Ja, så fremt du må dekke denne utgiften privat vil man i de aller fleste tilfeller kunne få rabatt. Mer informasjon finner du på påmeldingsskjemaet.
Dersom du er student, men din arbeidsplass skal betale, vil du ikke få rabatt.
Har du spørsmål?
Oida!
Takk!